Λίγα λόγια για την υπόθεση του έργου
Ένας διάσημος συγγραφέας, μεταφέρεται στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής για μια τυπική διαδικασία, όπως είναι η εξακρίβωση στοιχείων.Ο άνδρας παρόλο που βρίσκεται χωρίς ταυτότητα και σε κακή σωματική και ψυχολογική κατάσταση, καταφέρνει να αποδείξει την ταυτότητα του. Και ενώ βρίσκεται ένα βήμα πριν την απελευθέρωση ένα νέο στοιχείο τον καθιστά βασικό ύποπτο σε μια υπόθεση ανεξιχνίαστης δολοφονίας.
Η κριτική μας
Η δημιουργία του έργου αυτού, ανήκει στον Μάρκο Στεφάνου και στον Γιώργο Δουργούτη. Έγραψαν μια ιστορία συμπαγής, με προσθετική αγωνία, κορύφωση και κάθαρση. Είχε την αριστοτελική αρχή, μέση και τέλος και αυτό μας χάρισε ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα. Οι χαρακτήρες ήταν ξεκάθαρα δοσμένοι, μέσα στην πολυπλοκότητά τους και αυτό βοήθησε τόσο την σκηνοθεσία, όσο και την απόδοση των ρόλων.
Η σκηνοθεσία του Γιώργου Δουργούτη, ήταν καταλυτική. Δημιούργησε μια ατμόσφαιρα, μέσα στην οποία “χόρευαν” τόσο οι χαρακτήρες του έργου, όσο και η αγωνία των θεατών. Χρησιμοποίησε πολύ έξυπνα τον σκηνικό χώρο, όπως και τον φωτισμό. Σαν σύνολο, όλα ήταν κεντημένα με εξαιρετική ακρίβεια με τη σκηνοθεσία, όπως και η μουσική του Βασίλη Τσεντούρου που μας έβαλε για τα καλά μέσα στο μυστήριο του έργου.
Τα κοστούμια, οι φωτισμοί και τα ρεαλιστικά σκηνικά που επιμελήθηκε η Ανθή Πετρουλάκη, έδωσαν όλη την απαραίτητη ατμόσφαιρα που απαιτούνταν για ένα τέτοιου είδους ψυχολογικό θρίλερ. Η Ανθή Πετρουλάκη με πολύ περίτεχνο και έξυπνο τρόπο δημιούργησε μία ατμόσφαιρα μυστηρίου, που αν ήσουν λίγο παρατηρητικός στα σκηνικά αντικείμενα στο χώρο, θα καταλάβαινες ότι όλα παίζουν τον ρόλο τους και έδωσαν μια ξεχωριστή πινελιά στην τελική εικόνα.
Ο Αντώνης Ξένος στον ρόλο του συγγραφέα Νόβακ, είναι μια αποκάλυψη στην σκηνή. Απόλυτα πιστός εκφραστικά στον ιδιαίτερο χαρακτήρα που υποδύθηκε, είχε δοθεί καθ΄ ολοκληρία σε αυτόν. Είδαμε να ζωγραφίζεται πάνω του, όλο το σασπένς του έργου. Οδηγεί το αίσθημα του θεατή, στα μονοπάτια του ψυχολογικού θρίλερ και τον ξεναγεί στην περίπλοκη ψυχοσύνθεσή του.
Ο Μάρκος Στεφάνου στον ρόλο του επιθεωρητή, είναι αυτός που ενώ φαίνεται πως βήμα-βήμα ξετυλίγει το “κουβάρι” της υπόθεσης, στην ουσία μας βάζει όλο και πιο βαθιά στην πλοκή μυστηρίου του έργου. Είναι πιστός στον ρόλο του, αινιγματικός και μας επιδεικνύει τις άριστες υποκριτικές του ικανότητες και τα εκφραστικά του μέσα.
Ο Άκης Σιδέρης, είναι ο βοηθός του επιθεωρητή, ο οποίος βοηθά στην εξιχνίαση της υπόθεσης και ενώ ο ρόλος του είναι διεκπαιρεωτικός, μας αφήνει μία άριστη εντύπωση για τις υποκριτικές του ικανότητες.
Τέλος, ο Λευτέρης Τσάτσης υποστήριξε με δεξιοτεχνία τον πολύ ιδιαίτερο και δύσκολο ρόλο του. Ένας πολύ έμπειρος ηθοποιός, που τον διαχειρίστηκε άριστα, ο οποίος δημιούργησε ερωτηματικά από την αρχή. Ο «βηματισμός» του είναι χορογραφημένος, σε μια μουσική που για πολλούς θα φανεί γνώριμος, όπου εκεί έγκειται και η επιτυχία του ρόλου του.
Εν κατακλείδι, όλοι οι ηθοποιοί συντονίστηκαν και βοήθησαν αριστοτεχνικά στο ξετύλιγμα της ιστορίας. Με υποδειγματική υποκριτική μας μετέφεραν στον χωροχρόνο τους, χωρίς να προδώσουν το παραμικρό.
Μια πολύ ξεχωριστή παράσταση. Μην την χάσετε!!
Συντελεστές παράστασης
Κείμενο… Μάρκος Στεφάνου, Γιώργος Δουργούτης
Σκηνοθεσία… Γιώργος Δουργούτης
Καλλιτεχνική επιμέλεια… Ανθή Πετρουλάκη
Μουσική… Βασίλης Τσεντούρος
Σκηνικά,κοστούμια… Ανθή Πετρουλάκη
Φωτογραφίες,video… Δημήτρης Καραντινόπουλος
Παίζουν με αλφαβητική σειρά οι ηθοποιοί
Αντώνης Ξένος
Άκης Σιδέρης
Μάρκος Στεφάνου
Λευτέρης Τσάτσης
Πληροφορίες για την παράσταση
Είσοδος: 12 ευρώ
Άνεργοι – Φοιτητές: 8 ευρώ
Θέατρο: Από Κοινού θέατρο, Ευπατριδών 4, Γκάζι
Ημερομηνία: Από τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017
Και κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00.
Πληροφορίες: Τηλ.: 210 6196323 και 6944562432ς
Αραξιάνα Αβακιάν
Latest posts by Αραξιάνα Αβακιάν (see all)
- Κριτική για την παράσταση “Ηρακλής Μαινόμενος Ευριπίδης” - 30 Σεπτεμβρίου 2024
- Είδαμε την παράσταση “Ανεβαίνοντας τη σκάλα” στο θέατρο Χυτήριο - 27 Ιουλίου 2019
- Παρακολουθήσαμε την παράσταση “Γκέμμα” του Λιαντίνη στο Θέατρο “Βρετάνια” σε σκηνοθεσία Πάνου Αγγελόπουλου - 18 Μαΐου 2019
Καμία κριτική