Γράφει η Ρέα Φέρτη

«Ο Σέντζας και τα πάθη του έρωτα»

Στο Θέατρο Κάτω από τη Γέφυρα από την ομάδα «+αίσθημα»

Συντελεστές

Διασκευή και σκηνοθεσία: Στέλιος Καλαθάς

Σκηνικά, κοστούμια: Μιχάλης Σδούγκος

Πρωτότυπη μουσική: Πάνος Τσαπάρας

Χορογραφίες: Σεργκέι Γκέρμαν

Βοηθός σκηνοθέτη: Αδριανή Κορωναίου

Επιμέλεια μακιγιάζ: Σχολές Άννα Τσόρου

Κομμώσεις: Στέλιος Κούλης

Ειδικές κατασκευές: Γιώργος Φoλόκης

Οργάνωση παραγωγής: Έλενα Βογιατζή

Χορηγοί: Aslanoglou Carpets, Capsis Hotel

Φωτογραφίες, βίντεο: Βαγιανός Καλαθάς

 

Facebook: Συναισθηματική Διαλεκτική

Instagram: synaisthimatikh_dialektikh

 

Παίζουν σε διπλή διανομή

Σέντζας :Ευάγγελος Παπαϊωάννου/ Γιώργος Φολόκης

Μαθιός :Πάνος Γάλλος/ Νίκος Ρόκκος

Κυρ Νικολάκης :Περικλής Παπαδημητρίου / Γιάννης Οιχαλιώτης

Δάσκαλος :Λεωνίδας Ασλάνογλου

Πραγματευτής :Μιχάλης Μιχαλάκος /Γιάννης Οιχαλιώτης

Μαρίτσα :Βούλα Μπλάντα

Περμανθούλα: Έλενα Βογιατζη / Ολγα Τσαρσιταλίδη

Ζωρζέτ :Ανθώ Γριβέα / Αδριανή Κορωναίου

Αμέρσα :Ελένη Γιολδάση / Ευαγγελία Μακαντάση

Μόσχα :Αναστασία Μπαργιαμάκη

Ζαφείρα :Αθηνά Πεντζουρίδου Βίβιαν Στουρνάρα

 

Η Ρέα Φέρτη γράφει….

 

Ανηφορίσαμε, από τον Πειραιά, για το Νέο Φάληρο και το Θέατρο « Κάτω από την Γέφυρα» στο ζεστό αυτό Κυριακάτικο απόγευμα του Ιουλίου,

με μπρίο και συναίσθημα, ένδεκα ηθοποιοί μας γέμισαν το βράδυ με μία κωμωδία η οποία ήταν με αλέγρους ρυθμούς στο πιο σύγχρονο και επίκαιρο θέμα στην ανθρώπινη ιστορία, τα ερωτικά σκιρτήματα. Έως την λύση του δράματος, έχουμε φωνές , γέλια, και πολλά πειράγματα ερωτικά και ένας νέος τραπεζιτικός, ο Σέντζας , ο οποίος φαίνεται να πρωταγωνιστεί στα παιχνιδίσματα αυτά . Η αλήθεια είναι ότι η ευαισθησία του, δεν τον αφήνει να συμμετέχει σε όλο αυτό το αλλαλούμ παρά μόνο με το πορτοφόλι του και τα χρήματά του .

Γυναίκες και άντρες με κουστούμια με πολλά χρώματα, σκηνικό και φωτισμοί σταθεροί σε όλη την παράσταση, που αναδείκνυαν το παίξιμο των ηθοποιών .

Πολλά τα χρώματα και στο σκηνικό, μία παράσταση η οποία μας προβλημάτισε για τις συμπεριφορές των ανθρώπων και τελικά μας έδωσε τον γάμο, ως λύση. Εκεί που η αγάπη παίρνει τον πρώτο ρόλο και τα σκιρτήματα , τα σκέρτσα και το μπρίο μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα, όμως είναι εμφανής η ανάγκη της ζωής για όλα αυτά τα ερωτικά παιχνίδια και ακόμα και εκείνος ο οποίος δεν τα πράττει συμμετέχει ως πρωταγωνιστής.

Σπουδαία δουλειά από τον Στέλιο Καλαθά, ο οποίος έστησε μία άρτια παράσταση με το συναίσθημα και τους γεμάτους μπρίο διαλόγους να κυριαρχούν και την χαρακτηριστική πανδαισία των χρωμάτων, στα σκηνικά και τα κουστούμια από τον Μιχάλη Σδούγκο, όπως και τη μουσική από τον Πάνο Τσαπάρα με ένα θέμα που μιλά στην καρδιά και ξεσηκώνει

Τα χειροκροτήματα πολλά και η αγάπη για την ικανότητα και την ανάγκη για ζωή μεγάλη, αλλά ακόμα και εκεί που η επιθυμία «κάνει νερά», οι άνθρωποι μερεύουν το συναίσθημα και προχωρούν στην συνέχεια της ζωής με τον πατροπαράδοτο γάμο.

Όμως η ζωή χωρίς τα ερωτικά παιχνιδίσματα…θα ήταν …ανούσια, και δεν είναι τα ερωτικά παιχνιδίσματα, που είναι ανούσια …με την αγάπη επιστέγασμα.

Μία μικρή κοινωνία σε ένα νησί, με τους οικογενειακούς δεσμούς έντονους όπως και είναι χαρακτηριστική η ύπαρξη της γιατρού και του δασκάλου, ο αδερφός για την τιμή της αδερφής τα δίνει όλα και η θεία, επίσης. Μία νέα που ήθελε να παντρευτεί και έρχεται από έναν ήδη διαλυμένο αρραβώνα, όμως ο Σέντζας στο τέλος του έργου έρχεται και λυτρώνει με τον πολυπόθητο γάμο, χωρίς όμως να μειώνει αυτό καθόλου όλο τον πυρήνα του έργου που είναι οι γυναίκες και οι άντρες με την βαθιά μας επιθυμία για ερωτισμό και + αίσθημα.

 

Η Συναισθηματική διαλεκτική είναι η λειτουργία των ανθρώπων με βαθιά ενσυναίσθηση η επικοινωνία και τα συναισθήματα τα οποία εκφράζονται ότι είναι ο πραγματικός μας εαυτός.

Είναι οι μονόλογοι, διάλογοι των ατόμων με το σύνολο και η δυνατότητα να εκφραστούμε μέσα από την βαθιά και ουσιαστική επαφή . Το θέατρο αρωγός της εκφραστικότητας και της επικοινωνίας του ήθους του καθένα μας.

Ευχαριστούμε για την αναφορά σε αυτή την σπουδαία ανθρώπινη ολοκλήρωση και όχι φόβο για τον εαυτό. Για την επισήμανση ότι οι άνθρωποι επικοινωνούν με το βαθύτερο εγώ και είναι και αυτό, είναι η βάση κάθε τέχνης

Q3lHe7Vv