Με μεγάλη επιτυχία ξεκίνησε στο Παρίσι, στη Galerie d’ art «Loc- Art- Paris, Au fil du canal», 22 Rue Eugene Varlin, Paris, μεγάλη εαρινή έκθεση συνεργατών της. Στην έκθεση μαζί με πολλούς Ευρωπαίους καλλιτέχνες συμμετέχει με χαρακτηριστικά έργα του ο ζωγράφος Κώστας Ευαγγελάτος/Costantinos Evangelatos.O Κώστας Ευαγγελάτος στη μεγάλη εαρινή έκθεση στο Παρίσι.
Ο γνωστός καλλιτέχνης μετά την αναδρομική έκθεση του στον σημαντικό εκθεσιακό χώρο «Espace Jano» του Centre de sevres στο Παρίσι, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Νοέμβριο με μεγάλη επιτυχία, συνεχίζει την εκθεσιακή του δραστηριότητα στην Πόλη του Φωτός, αποσπώντας επαινετικές κριτικές!
Πρόκειται για συνθέσεις του με γυναικείες μορφές που αναδύονται αφαιρετικά μέσα από χρωματικές αρμονίες και συνειρμούς ιδιαίτερης πνευματικότητας και ομορφιάς. Έργα φιλοτεχνημένα στον καμβά, σε ύφασμα, σε ξύλο με λάδια και ακρυλικά, χαρακτηριστικά της προσωπικής τεχνοτροπίας του με σύμβολα, χαράξεις, στίγματα και αρχαϊκά μοτίβα.
Η έκθεση θα ολοκληρωθεί στις 23 Μαίου 2018.
Ο Κώστας Ευαγγελάτος/Costantinos Evangelatos, το 1988 εξέθεσε ατομικά για πρώτη φορά στη Γαλλία τη σειρά έργων του με τίτλο «Conceptualizations» στον πύργο «Les Fontaines», Centre Culturele στο Chantilly/Σαντιγύ της Γαλλίας με επιτυχία.
Έκτοτε έχει πραγματοποιήσει οκτώ ατομικές εκθέσεις ζωγραφικής στο Παρίσι. (Οι εκθέσεις του το 2008 και το 2010 στο «La maison de la Grece», έγιναν με την Αιγίδα της Ελληνικής Πρεσβείας στη Γαλλία.)
Το 2007 έστησε εγκατάσταση στο χώρο της αλέας των Tuilleries του Λούβρου, με επιζωγραφισμένες πολύχρωμες γεωμετρικές φόρμες και το 2008 σε κεντρικές περιοχές της πόλης έδρασε με performance Costas– L’ autumne a Paris– «Le dernier rouleau».
Έχει λάβει μέρος σε πολλές ομαδικές και διεθνείς εκθέσεις ζωγραφικής στις Γαλλικές πόλεις: Αμιένη, Αβινιόν, Μεντόν, Λίλ, Μινέρμπ κ.α. Στο Παρίσι επίσης συμμετείχε στη διεθνή επετειακή έκθεση με τίτλο «1/2000» στο «College Jaques-Cartie-Chauny» και στον Πολυχώρο Τέχνης «Espace Christiane Peugeot» με την Melkart Gallery στην έκθεση με τίτλο «Migra(r)tion, 2017».
Καμία κριτική