Γράφει η Τεντολούρη Άννα-Μαρία

Ερωμένες στον καμβά, μια παράσταση που σε ταξιδεύει στις πτυχές της τέχνης και του παρελθόντος. Το θεατρικό βαγόνι στο Ρουφ μεταμορφώνεται σε ατελιέ έμπνευσης του αναγεννησιακού ζωγράφου Ραφήλ και του «καταραμένου» ζωγράφου Αμαντέο Μοντιλιάνι. Οι μούσες και ερωμένες τους ξεπηδούν σαν αγρίμια από τον καμβά και διηγούνται την ιστορία τους. Ιστορία γεμάτη πάθος, έρωτα, πόνο, δάκρυα, χρώματα, πίνακες. Γυναίκες που εθελούσια έπαιξαν το ρόλο τους τόσο για την πνευματική όσο και για τη σωματική ολοκλήρωση του άνδρα-δημιουργού. Γυναίκες που δεν παντρεύτηκαν ποτε… αλλά στιγμάτισαν ανεξίτηλα το ρου της ιστορίας της τέχνης. Γυναίκες που ζουν ανάμεσά μας.

Αξιόλογη πρώτη προσπάθεια της Σοφία Καψούρου που ενσαρκώνει και στη σκηνή την ερωμένη του Μοντινιάλι, Ζαν Εμπιτερν. Προσεγμένο κείμενο που μεταφέρει άρτια το κλίμα της εποχής, τα ταμπού και τις προκαταλήψεις των ανθρώπων. Η συγγραφέας με ευαισθησία, φαντασία, ειλικρίνεια και χιούμορ κατορθώνει να μεταδώσει στο θεατή τόσο τη φλόγα του πάθους όσο και της κοινωνικής ατίμωσης. Αλλά και η Ασπασία Κοκόση ως ερωμένη του Ραφαηλ ερμηνεύει το ρόλο της με τσαχπινιά και σκέρτσο σα σωστή Φορναρίνα. Το εργαστήρι ζωγραφικής επι σκηνής συμπληρώνουν και 2 νέοι εικαστικοί καλλιτέχνες προσδίνοντας μια ιδιαίτερη χροιά στο αποτέλεσμα.

 


Αναλυτικές πληροφορίες από τον Οδηγό Θεάτρου

ΕΡΩΜΕΝΕΣ-ΣΤΟΝ-ΚΑΜΒΑΕρωμένες στον Καμβά
Σκηνική Σύνθεση
σε σκηνοθεσία Παναγιώτη Παναγόπουλου

Το Τρένο στο Ρουφ

Άννα-Μαρία Τεντολούρη

Άννα-Μαρία Τεντολούρη

Ονομάζομαι Άννα-Μαρία Τεντολούρη και γεννήθηκα στα Τρίκαλα Θεσσαλίας. Είμαι παιδαγωγός με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ηλεκτρονική Μάθηση.Εργάζομαι ως καθηγήτρια Παιδαγωγικών σε δημόσια ΙΕΚ. Αγαπώ πολύ το θέατρο και τις Τέχνες και έχω παρακολουθήσει σεμινάρια αυτοσχεδιασμού και θεατρικού παιχνιδιού ενώ συμμετείχα και στη θεατρική ομάδα του Καλλιτεχνείου Αχαρνών. Ακόμη, ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τη φωτογραφία και παρακολουθώ σεμινάρια. Στον ελεύθερό μου χρόνο μου αρέσει να πηγαίνω για κολύμπι και ορειβασία.
Άννα-Μαρία Τεντολούρη

Latest posts by Άννα-Μαρία Τεντολούρη (see all)