Η θεατρική ομάδα Mind The Gap παρουσιάζει στο κοινό ένα παραμύθι αλλιώτικο από τα άλλα, ένα παραμύθι πολιτικό.
Στην υποδοχή, τα μέλη της ομάδας υποδέχονται τους θεατές με ένα κέρασμα, μια καραμέλα, ενώ ακούγονται μουσικές από Ιωαννίδη και Ξυλούρη.
Με τη μελωδική φωνή της Δέσποινας Βαροτσάκη ξεκινά η παράσταση.
Όλα τα παραμύθια όταν ανοίγει το μαγικό βιβλίο των παραμυθιών ξεκινούν με τη φράση «Μια φορά κι έναν καιρό…», η ιστορία ξεκινά. Γέλια, φωνές, χαρά, ξεγνοιασιά. Κι ύστερα οι δυσκολίες έρχονται, τα εμπόδια εμφανίζονται κι όταν φτάνουν στο τέλος κλείνουν με τη φράση «Και έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα». Πόσο εύκολα όμως έφτασαν αυτοί στο καλύτερα; Εμείς θα φτάσουμε στο καλύτερα;
Σε μια πολιτεία αλλιώτικη από τις άλλες, στην πολιτεία των παραμυθιών οι άνθρωποι δε χρειάζονται χρήματα για να ζήσουν, φάρμακα για να θεραπευτούν, μονάχα παραμύθια. Εκείνα είναι το βάλσαμο για τις καρδιές και τα προβλήματά τους. Μπορεί όμως μια πολιτεία να επιζήσει χωρίς οργάνωση και χωρίς έναν ηγέτη; Δύσκολο. Τι γίνεται όταν ξαφνικά τα παραμύθια γίνονται υποχρέωση και όχι ανάγκη;
Μια παράσταση με βαθιά πολιτικά μηνύματα έρχεται να αφυπνίσει τους θεατές, κάνοντάς τους να δουν από άλλη πλευρά τα παραμύθια. Ώθηση προς τη σκέψη.
Συναισθήματα που εναλλάσσονται, γέλιο-δάκρυ, χαρά-λύπη και οι αιτία ένα παραμύθι.
Η εξαιρετική σκηνοθεσία και η λιτότητα του σκηνικού χώρου έδιναν έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα στην παράσταση. Ταυτόχρονα η ερμηνεία των τριών ηθοποιών σε συνδυασμό με τα μελωδικά τραγούδια σε ταξίδευαν και ένιωθες μέρος του έργου, λες και ζούσες ο ίδιος το παραμύθι.
Τα παραμύθια δεν έχουν ηλικία και όλους μας αγγίζουν.
Αναλυτικές πληροφορίες από τον Οδηγό Θεάτρου
Αλήθεια ή Ψέματα
Κοινωνικο
σε σκηνοθεσία Δήμητρας Σύρου
Τεχνοχώρος Φάμπρικα
Κατερίνα Μπουκάλα
Latest posts by Κατερίνα Μπουκάλα (see all)
- Είδαμε την παράσταση “Ψέματα ή αλήθεια” στον Τεχνοχώρο Φάμπρικα - 24 Φεβρουαρίου 2016
- Ψέματα ή αλήθεια - 22 Φεβρουαρίου 2016
- Είδαμε την παράσταση “Lady Day-η κυρία με τις γαρδένιες”, στο θέατρο Altera Pars - 18 Φεβρουαρίου 2016
Καμία κριτική